'puttade nyss omkull hampus'

hejpåer!
JAG KAN BLOOOOOOOOGGGGAAAA?!
nu sitter vi här i soffan kollar på teve och försöker leta upp det liv jag en gång hade..
kan inte gå utomhus med tanke på alla knott som nu äter upp mig! Har haft underbara dagar med min fina pojkvän, har knäppt över 400 bilder och bara tagit det lungt. just nu känner jag att jag absolut inte vill hem, jag har liksom  allt jag behöver. En gosig pojkvän och mina nära och kära, mys!
men imorgon åkler jag iallafall och jag och älsklingen sitter och planerar om jag sover hos han imorgon till lördag. får se hur det blir, hoppas på det bästa, älskar mysis så otroligt mycket!
puss!
 

Kommentarer
Postat av: bysaandra hobbyfotograf

hoppas du får en bra fredag!
allt bra? :)

2012-06-29 @ 16:36:17
URL: http://bysaandra.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0