1 Månad ♥

Hampus Larsson ♥

Till den finaste killen som existerar på denna jord. du vet inte vad du betyder för mig, jag kan sitta och föklara mina kärlek för dig i timmar, dagar och till och med veckor men det räcker inte till. Jag vet inte vad du ser i mig, men jag ser precis allt i dig, Den fina killen med det fina leéndet, dom underbara ögonen och det perfekta håret. Den vackra personligheten och det snälla beteéndet. 
Du är så perfekt på så många sätt och vis, skulle inte kunna önnska mig något annat än dig. Du är det bästa som har hänt mig, jag tycker om dig från jorden till solen och tillbaka. Om jag hade chansen till att få en ända önskning skulle det vart du och jag föralltid. Vi två livet ut, jag kan te säga mer än att jag älskar dig så otroligt mycket min fina pojkvän!


Kommentarer
Postat av: hampiis

sara, min älskling, du är mitt liv, jag älskar dig så mke, min flickvän, du är allt, du är min värld, du är min gnista, du är min. <3 ilu!

2012-06-19 @ 00:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0