"HAAALLLOOO WESTLALND"

Jag har världens sööötaste kusin!
 
hejpåer!
Fyfan vad jag vill träffa den lilla busen.. Har aldrig träffat han med tanke på att han bor i USA. Men över vinter då ska jag bara gosa ner mig i soffan med den söta!
fan vad jag längtar!
kom nyss hem ifrån att har vart på donken med dom skönaste!
Anton, Daniel, Kenny och Alexander, fina vänner säger jag bara!
imorgon träffar jag allt bästa Tobbe och Andreas, drar nog in till trollhättan bara för att liksom.. så ah.
har inte mycket mer att säga än att jag absolut inte vill tillbaka till skolan igen, visst det är ett tag kvar.. men fuck that! massa idioter i min klass och 99:or som 7:or.. pallar fan inte med dom små barnen.. 
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0