Gästbloggning!


Hejsaraläsare!
Pamela här, just nu så tänker jag bara skriva lite om mig och sara.

jag och sara har varit bästavänner sen 5:an och just nu så är det en trio.
asså jag, sara och jonathan!
älskar er sjukt mycket, vi har haft det underbart och vi har 2 år framför oss att ha mer!
oftast så är sara och jonathan dumma och jag är alltid perfekt.
även dem säger det, nästan varje dag.

Jonathan: Pamela varför är du så grym?
Sara: Men hon är född så!
Jag: aw, tyst nu och börja städa mitt rum.
Sara&Jonathan: Yes master!

Detta är en typisk normal dag med oss.
pusshej!


Kommentarer
Postat av: Jontheee

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA..



vänta lite.. HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA



Du är allt go du pamo! :)

2011-07-05 @ 20:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0