'when you far away'

Kan nog ha världens bästa fotograf till pappa!

hejpåer!
det blir nog att jag stannar hemma med min syster och bara myser ner oss själva, skulle till vargön men det orkar jag inte med tanke på att det ska regna idag och grejer, menmen!
åker dit imorgon då, morsan och Tony är på ikea och köper nya badrasser tror jag, bredare madrassen har ju tjatat om en större säg ett bra tag nu och snart får jag väll som jag vill, har bestämt också att flytta hela mitt rum till vardagsrummet med tanke på att ingen andvänder det så det är mitt nue, gött som satan!
puss!

Kommentarer
Postat av: jessica

fina kor :D och bilderna var jättefina :)

2012-06-17 @ 00:04:37
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0