'Sometimes I wish I were an angel sometimes I wish I were you'

Vi ska kämpa tillsammans för meningen, okej?

hejpåer!
har vart vaken nu i en timme snart och tänkte ta och berätta lite om gårdagen, kom till aqua ungefär vid 3 tiden och åkte hem vid 11, och så roligt har jag aldrig haft det! jag tog sommarens första dopp bla skämde ut mig något så otroligt mycket i vattnet.. sen så åkte jag BOOSTERN 4 gånger, den är beroende framkallande..
jag träffade massa nya människor och gamla vänner det var riktigt kul. och en massa hälig musik samt mycker prat och sjukt mycker skratt, hade ingen kamera med mig för att jag inte hittade laddaren men bilder för livet har jag i huvudet!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0