'But mama im in love with a criminal, And this type of love Isn't rational, it's physical'

hejpåer!
Förlåt för att jag inte bloggat på 4 dagar eller något vet inte vad som gjort mig så upptagen faktiskt..
men nu är jag här igen och vi har fått sommarlov, hur skönt som hällst ju!
blir mycket nytt i sommar, nya vänner, nya uppleverser och annat kul.
imorgon blir det antagligen schools out eller hampus, fortfarande svårt att v älja, men fan jag vill ju inte missa mange makers men ändå umgås jag hällre med min fina kille än att gå på ett jävla barnkalas där alla 99:or tat över..
puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

veckans blogg, visas för 1150+ läsare! väljer 3 bloggar! skynda dig att anmäla dig! http://bysaandra.webblogg.se/2012/june/veckans-blogg.html#comment

DU MÅSTE GÖRA DET SOM STÅS I INLÄGGET!! :) ANNARS ÄR DU EJ MED!

2012-06-15 @ 10:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0