Mycoplasma i mina lungor då.'

hejpåer!

ja, förlåt för att jag inte bloggat på typ 3 år... jag har gått och blivit sjuk.. det började för typ 6 veckor sen, när en lätt förkyldning kom in i mitt liv. jag började hosta och hosta det slutade inte, sen har det fortsatt under denna perioden, mamma tyckte det bara var konstigt när jag alltid kom till henne varannan vecka och fortfarande hosta.. så hon bestämde sig att ringa till vårdcentralen och kolla upp vad felet var.. det visade sig att jag hade fått något som heter "mycoplasma" i mina lunger ett virus som till slut kan leda till svår lunginflamation.. det var det som hade stört mina lungor ett bra tag, nästan i 2 månader.. jag har svårt att andas på kvällarna, och när jag vaknar på morgonen så har jag så otroligt ont i lungorna, tror alltid att jag ska dö eller något...
viruset kan vara upp till 2 månader, men jag tror att jag står på benen på måndag, men viruset han jag kvar och det kommer inte smitta någon hoppas jag iaf, det är riktigt jobbigt kan jag säga.. just nu går jag på antibeotika och en speciell hostmedecin som ska försöka rensa upp mina lungor, jag ska la ta mig en kopp te och kolla på någon film så länge kram på er!


Kommentarer
Postat av: pamela

det ska inte hända något med dig, käften! love u! <3

2012-01-31 @ 23:57:46
URL: http://pamelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0