JAG MÅR SÅ JÄVLA BRA!


fick hem mina skönheter på posten förut

hejpåer!
ja som det står så smsade min låtsat pappa mig och sa att mitt paket hade kommit, överlyckig!
sitter med den rosa i nu den går på 8mm och den vita 1cm, kommer inte gå längre än den vita. Nästa vecka kommer jag nog beställa hem "tunnlar" som det kallas ist, dom är fett snygga att ha i när det blir soppas stort.
iallafall pamela var här förut och vi satt och spelade amnesia och så läste hon ur mina gamla dag böcker, hahah har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, allt var felstavat och på sista sidan hade jag skrivit en "dumlista" hahaha pamela låg på 3;dje plats, hahaha trode jag skulle kissa på mig av skratt!
älskar dig vännen!
puss!


Kommentarer
Postat av: pamela

HAHAHAHAAHAH BÄÄSTA! lövvve u too <3

2012-02-16 @ 12:24:47
URL: http://pamelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0