Mig själv rakt igenom!

Haha, åh jag älskar mitt liv!

hejpåer!
Tänkte ta och berätta vem jag är och hur jag är som person för er som kanske är lite nyfikna! 
Jag heter Sara Marietta May Eliasson och är bosatt här i vänersborg.
och för er som undrar så är jag inte helsvensk, min mamma är ifrån Fillipinerna eller hur man nu stavar det nedanför Asien iaf, pappa är en gammal svensk jävel som bott här i hela sitt liv och pappas släkt kan inte bli mer svenskar än vad dom redan är.
Jag har helt underbara vänner, älskar dom mest av allt i hela världen. Jag kan ha kul på alla sätt som går, jag kan skratta när någon gråter eller slagit sig och kanske brytit benet eller något, har en sådan otrolig skadeglädje!
jag kan skratta åt det allra minsta tills jag börjar gråta och får ont i magen, jag kan skratta åt så otroligt fjantiga saker. själv kan man säga att jag är som en lite dramagueen, jag kan vara bitch upp till huvudknoppen, jag älskar att få mina små utbrott på folk. jag kan bli så arg att jag kan sitta och gråta i timmar, kasta stolar i väggen, dra näven i golvet och ah allt möjligt! lite små kul sådär.
min fritid kan jag umgås väldigt mycket med mina vänner och på helgerna så super jag jävel eller bara tar det lungt, haha, dricker jag inte chillar jag, chillar jag inte super jag JÄÄÄVEL!
jag röker vilket jag har gjort i snart 4 år, det är inget jag vill men eftersom jag började så tidigt trodde jag att cigaretterna kunde lösa alla mina problem, men sen har jag aldrig slutat så det blev som det blev. när jag väl har pengar går det oftast åt ett paket om dagen, om jag köper det kl 10 på morgonen kan det vara slut kl 6 på kvällen, men eftersom jag inte får mer pengar för att jag håller på som jag gör så kan jag röka minst 6 cigg om dagen vilket är en plåga för mig själv.. skolan går också som det gör, men jag tänker mest på att jag har bara en chans att leva och det tar jag och gör det bästa av saken, självklart försöker jag göra mitt bästa i skolan, men det är inte det allra lättaste eftersom jag är så himla skoltrött. när jag kommer hem ifrån skolan sitter jag oftast och lyssnar på musik kollar facebook och sen väntar jag tills kl blir typ 7 och drar ut och röjer! chillar mest nere i fyrkanten eller drar in till stan och kollar runt, bara erkänn att ni vill leva mitt helt normala liv?
och som jag skrev förut tycker jag det är "kul" att dra ner folk på deras självförtroende, jag är lite små elak av mig, men jag är faktiskt riktigt snäll som person när man väl lärt känna mig, men annars så får man skylla sig själv. jag tycker inte att våld löser folks problem men självklart skulle till och med jag vilja dra näven i ansiktet på någon och tro mig jag har redan bestämt vem det ska vara. MÄHÄ!
jag är galet rädd för spindlar! hatar dom små äckliga krypen! jag går till skolan varje morgon för att träffa mina kompisar tänker inte på plugget utan mina vänner, jag står inte ut att vara sjuk för då kan jag inte dra mig till skolan och då kan jag inte träffa dom som gör mina dagar! inser ni vilket jävla helvete jag hade det när jag var borta dom veckorna pgd av mina lungor?! aja i vilketfall. 
tror det var allt i mitt underhållade tråkiga och totalt galna liv.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0