Ensam kvar med stark ändå, livet var nog aldrig menat för oss två


gammal bild på min gossemosse!

hejpåer!

jag vet att jag inte är så där på topp när det gäller min uppdatering.. men jag är så trött jag orkar inte med bloggen bara,  har så mycket att tänka på nu, skola, läxor, bloggen mina vännner och allt.. åh.
skulle inte ska med lite sommar nu alltså.. :o
men dagen har iaf vart underbar, jag träffade Linnea och Ebba en bra tag sen pamela och en massa, på kvällen vid 9 åkte jag hem till Gustav, det började med film sen bara en massa prat, vilket var ganska skönt att få prata om. sen sket vi i filmen och började spela wiifit, omg det var as kuul, ska be om ett ^^
men nu måste jag se klart på filmen som jag såg hos Gustav, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0