Dag 4 - Mina syskon



Mina syskon

ja nu har vi kommit till dag 4 - mina syskon.
 nu är det så min syster. för jag har bara  en syster. en fin dum och korkad syster!
men hon är min lilla syster på 11 snart 12 år i augusti. 5:mte klass nere på Rånnum skolan i vargön. bor i soptunnan med alla råttor. nej men skoja hon bor hos mig och vi kör samma varannan vecka hos mamma och pappa. så vi ser varandra varje dag. vi bråkar 500 gånger om dagen med hon älskar migiaf. jag har ju dock 2 andra större syskon Ida och Sofia. det är pappas barn. så dom är mina "halv" syskon. det var ju Ida som pierca mig. ska be om en till på andra sidan av läppe när hon hälsar på oss nästa gång. Ida och Sofia är ju standade i Gävle. jag har aldrig varit där (?)
men jag tror att pappa jag och lillan drar dit i sommar. men det var la allt om mina syskon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0