Dag 10 - Det här stör mig

Det här stör mig

ja, det är riktigt många saker som stör mig, som när folk snackar liksom framför en. och när den vet något som handlar om den men får inte veta. fattar ni?
liksom..
-jag vet något om dig..
-aa vadådå?
-"får inte säga"
förstår ni hur irriterande det är, asso vafan skiten kommer ändå att komma ut så vafan säg helvetet på en gång.
och saker med bussar och små irriterande skit ungar!
och när man är så jävla kaxig via datorn och inte vågar säga ett skit i verkligheten?!
oh, när folk lägger sig i anndras skit, alltså det är deras problem, du har absolut inget med et att göra. shhhhhiiiit!

äh, vilket tråkigt inlägg. blev på dåligt humör nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0