Dag 1 - Presentera mig själv


blev en gammal bild för att mina bilder är borta på datan!

presentera mig själv

Hej, jag heter Sara Eliasson född den 13 september år 1997. Standad på värneparken i årskus 7 en härlig skola.
mina stora intressen är bland annat att fotografera med min Nikon D3100. jag är också fast för att sjunga och spela gitarr. brukar hänga runt med vänner, med mina fina vänner. har dock en mamma och pappa men om bor inte ihop mer. mamma här i blåsut och pappa nere i vargön. lillasyster vid namn louise och husdjur. hund, två katter, en kanin och en hamster. + tre akvarium. ett jäkla jobb med alla djur för att dom ska trivas.
min fritid ser la mest ut vänner-data. så lever jag plus en massa plugg. jag har absolut inga planer för mig i framtiden. dock att anagligen bli artist eller fotograf. har ingenaning. men mitt liv just nu är la ungefär så som jag beskrev.
puss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0