svar - kommentar

Postat av: den som läser allting i din blogg

i fall jag ska vara ärlig så låter de som de är en kille som sjunger , falskt är de oxå du måste öva mera på din röst i fall du ska bli en sångerska så ska du nog inte mer tänka på de för de SUGER hoppas att du läser detta nu !!!!! FALSK SJUNGARE


svar

; jo du jag uppskattar att du vågar skriva det också, och om jag ska vara helt ärlig så tycker jag själv att det låter som en kille.. men eftersom att mina lärare som jag hade denna lektionen satt vid ett mixer bord så kanske du själv kan lista ut vad han har gjort med min röst. men som sakt så uppskattar jag att du skriver det du tycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0