svar - kommentar

heeeeeeeeeeeeeej om Skolavslutning 2011:
hur lärde du och Jonathan känna varandra?
Är han din bästa vän?
vad skulle du göra om han dog?


Svar; haha, herreguud.. vilken kommentar.. ;)
hur jag lärde känna han.. jo det var ju först nu i 7;an jag och han blev vänner men vi umgicks inte så ofta. det är mer nu som vi fått detta band som känns så bra att ha!
min bästavän? jaa, det är han eller iaf en av dom bästavännerna. jag har aldrig i hela mitt liv haft någon som står mig så nära som han av alla killar jag känner.. man kan verkligen prata med han! underbart! :) om han dog? jag vet inte vad jag skulle gjort, det kan jag inte svara på här. han är iaf en av dom finaste som finns. tackdu! :) <3
24 Juni, 14:25
update;
han är ju ganska charmig.. bilder lånade av pamela :)

Kommentarer
Postat av: isa

hejhej, syster!

checka min blogg!

massor av bilder på alla oss från gårdagen!

puss!

2011-06-24 @ 15:22:36
URL: http://isajunttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0