whatcha got


en trött chey..

hejpåer!

nu har jag packat klart och ska snart hoppa in i duschen, taggar morgondagen som jag vet inte vad ska bli så kul att få träffa dom igen.. och kanske bara kasnke.. kan jag tigga om en ny piercing, jag är så jäkla ivrig på att pierca tungan.. jag har ju själv gått runt och sakt att det är det värsta man kan göra, det kan bli stora problem om man gör fel, men jag har ju en som kan och jag tycker det är så gött snyggt, får skylla mig själv om det blir fel eller jag skyller på henne så klart men ändå! kram!

ps. det kanske blir så att jag måste sitta halva kvällen och tid inställa ett par inlägg, eller så kanske Pamela kan gäst blogga lite också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0