vinnare eller förlorare..

hejpåer!

efter en riktigt mysig kväll med alla så kan jag konstant säga att jag vann i en frågestund?! :o i en frågestund?
okej.. jag vann inte jag förlorade i båda omgångarna.. men jag kan säga att det gick bra jag är stolt kunde svara på frågor på svår i ämnet "tekning och vetenskap" som ingen annan kan, wiie!
och Pamela.. tänk på villken kategori du lägger dina inlägg i!!!!!!!
annars var det inget mer så, jag saknar Pamis och så många anndra där hemma, men jag har det underbart här också!

juste ville bara säga!
-mickis, dina kommentarer drog jag mig till och tipsen med alvedonen fungerar jätte bra, smärtan försviner sakta men säkert, tack!
om du kanske kan vara snäll och skriva adressen till din blogg som jag nu såg att du hade men kunde inte komma fram till den.. lite små synd där.. :( 
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0