jag har kämpat nog nu och forsatt leta efter svar


Lite tankar jag bara har inom mig

Tänk om det är så att det finns ett liv efter detta? men vart finner man sig i då? jag har kämpat nog nu och jag undrar bara kommer de bli bättre? ni har ju del "Depprimerande" texte i arkivet någonstans.. men det alltså hur ska man kunna klara av ett liv som man tvekar på så mycket? jag skiter i det förfluta, det som har hänt. Men min framtid.. kommer det gå som jag vill att det ska. kommer jag få det jag önskar mig? kommer jag vara jag eller någon helt annan? det går aldrig bra när man satsar allt man har, efter det då. när man förlorat allting? vart ska jag gå, vart ska jag göra för något.
jag har fejkat halva min bardom, med leéndet som ingen hade sätt, leéndet som gjorde alla att börja undra.. "är hon som oss?" nej, jag är inte som er och det är något jag kan stå för rakt och ärligt. Om jag är ett EMO, nej det är jag inte, jag gillar bara denna färg "svart", och att jag är så svart runt ögonen, det är inte för att jag inte vill att folk ska undvika ögonkontakt, jag har inte orken att kleta på mascara så mycket. och jag kan inte gå ut utan mascara. för jag ser att jag har smink när jag har mascara på mig och när jag inte orkar sminka mig så använder jag ögonskugga som gör att det också ser ut som om jag har smink på mig. Men jag undrar varför kan vissa tjejer inte gå utan detta smink utan att känna sig vacker.. du är säkert vacker utan smink också. Jag känner så, jag ser så annurlunda ut utan smink, plattat hår och mitt förtröende på mig själv. Jag har ett bra självförtroende. Jag kan erkänna en massa saker och ta på mig skiten. Folk som säger en massa saker om mig, tycker jag att det är inte sant, att det inte stämmer in på mig någonstans? då tar jag inte åt mig även om jag skulle ta åt mig skulle inget förändras. jag är jag, och jadu nu är jag mig själv både i skolan och hemma. det var jag aldrig först. Erkänner jag kan vara en plåga i skolan, hemma kan jag få lusten att vilja döda någon. men sådan är jag, förlorar jag mina vänner på det får jag göra det.
Det finns stunder då jag inte orkar mer, då jag vill ha dig nära för det är bara du som ser, hur smärtan inombords bara river och värker, men du orka inte skiten vet inte om jag gör det heller. jag måste ju ändå nångongång klara mig igenom livet oavsett hur rädd jag kan vara.. döden.. vad är menningen man födds lever sitt liv och sen dör.. vaknar man upp någon annanstans eller är man död?
det säger mig ingenting, jag har bara en massa tomma ord som inte betyder något för någon.
Ta mig med dig, lever du bra milijontals liv ifrån mig? att lämmna mig var det rätta? att lämna min familj din mamma, dina syskon.. mig? jag kommer aldrig glöma smärtan jag lovar och svär.
Jag vill ställa några frågor, hur lång är min livstid? lyckan i mitt liv har jag glidit ifrån känns som om jag aldrig varit glad som om sorgen satte sig i mig så fort jag föddes eller bara 3 år efter det..

Allt som jag behöver det finns framför mig, men jag kommer aldrig kunna få en ängel. Kärlek och trygghet är allt jag begär. Jag har försökt att se ljuset i en ängel. det har jag lyckats med. mina vänner! min bästavänner! dom 2 som står mig närmast nu förtiden. Pamela&Jonathan! det finaste i mitt liv. det är dom som ser allting med mig. har ju en massa andra som jag kan prata med men dom 2 kan jag ofra livet för.

som vanligt känner jag att livet är rena plågan. kommer fortfarande ihåg stunderna som liten. jag var rädd för att skaffa nya vänner var så rädd för att bli sviken och att allting skulle börja om på nytt igen. Jag vill inte lyssna på pratet om mig själv jag vet vad som är sannigen med ni vill ju inte tro på mig. jag är inte perfekt men jag är perfekt för mig själv. Jag kanske inte är vacker í dina ögon men i mina ser jag presic ut som dig.
En värld utan känsla  är en dag utan tro. Så länge som jag kämpat utan att få någonting tillbaks.. det är det som får mig vaken på natten, som får mig att tänka, vilken jävla tur jag har som födds men slösar bort mitt liv på ingeting. Underbart! jag tänker på så mycket mer, jag förstår om ni inte orkar läsa allt med detta är ungefär 10% tankar som jag har i mitt huvud. Tankar-frågor-livet.

Kommentarer
Postat av: Jontheee

Du vet att jag alltid finns där för dig Sara! <3

2011-07-01 @ 23:47:07
Postat av: petra

även om ja inte va en av dom 2 så ska du veta att jag alltid finns här för dig <33

2011-07-02 @ 01:33:12
Postat av: Pamela

Du vet att jag är alltid vid din sida. Om det är något!

Älskar dig också ;) <3

2011-07-02 @ 14:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0