Helt underbara vänner.♥

hejpåer!

blir ett tråkigt bildlöst inlägg igen.. men jag tar med mig kameran imorgon då får ni lite roligare bilder! fallens idag igen, som sakt så gillar jag inte att vara hemma själv så jag tvingade hit Pamela. efter typ 1-2 timmar ville vi att jonthe  också skulle komma, han kooom! vi tog bussen in till thn vi var vid drottningtorget halv 7, det var hur mycket folk som a det går inte att beskriva! men gött kul var det träffade en massa mäniskor hade det helt enkelt hur roligt som hellst! vi satt nere vid hamnen pratade, vi gick runt presic överallt! jag och Pamela så enormt massa snygga killar! ♥
och nu sitter jag hemma, kom presic hem ifrån en kväll jag sent kommer glömma! och imorgon åker kameran med och då blir det samt att kolla på fyverkirierna.. om det nu stavas så.. aja, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0