du är allt och så mycket mer


charmigt..

hejpåer!

dom lämnade mig ensam med louise, ny vaken chey.. och ska snart taitu med sminket.
Gårdagen omg så roligt! Ida bjöd oss på middag otroligt gott.
Ida - "det var så konstigt imorse.. jag vart så ledsen för att jag var så glad"
huh, vafan pratar du om?
- "men ni skulle ju komma"
aw, älskardig. ♥ kram!


update; OMG! oskan igårkväll! det blev så piss varmt så vi öppnade dörren till balkongen, och efter det så somnade jag utan täcke.. ganska härligt ändå. men då kommer det med jag ser ett ljus ett jäkla starkt ljus sen det feta mullret, har aldrig hört något sådant förut! tänkte "äh vafan, oska skadar ingen." men det var så högt ljud fick så ont i öronen. somnar om igen och då kommer det allra hemska... blixt redan 1 sec efter kommer mullret vilket innebär det slog ner på gorden som ligger 6 våningar neråt.... och då fick jag rycket med att jag kunde inte sova utanför täcket så jag rullade ihop mig som en liten boll och höll för öronen, alltså det.. jag har aldrig varit med om något så äckligt.. :s

Kommentarer
Postat av: Eva <3

Fin blogg ! :D

2011-07-22 @ 13:35:04
URL: http://theviis.blogg.se/
Postat av: Eva <3

Sv ; Tack så mycket sötis :D

2011-07-22 @ 19:04:55
URL: http://theviis.blogg.se/
Postat av: Alice

HejHej!

Frågestund på bloggen!

Kika gärna in och släng in en kommentar vetja ;)

Ha det bra!

Kram

2011-07-22 @ 23:19:08
URL: http://aliceeliassonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0