it's so fucking over, I say to you!

du är så himla falsk, jag trode helt jävla seriöst över att vi var mer än vänner liksom mer än så, du vet "bästavänner".Men helvete heller, du det ända som kommer ut ur din mun är skit skit och mera skit! vafan, helvete säger jag. att du ens kan göra så här. fattar du hur man mår och betersig. det är hemskt. du är fan inget inget säger jag till dig. Våran "vänskap" är bortglömd du är borta ur mitt liv från topp till tå! och du kommer aldrig till baka. vet inte du vad man menar med "att lova på vänskapen" bryter man löfftet är vänskapen över. fattade du aldrig den enkla biten?
-vet du, du är avskyvärd, och inte bara av mig utan av många. men det är så jävla fucking sorligt att du gör som du gör.
lägg av med skiten som du slänger på folk. ja, jag vet. du mår inte bra. mycket har hänt med dig! me det är ett av skälen till att du inte känner mig. hatar folk som dig. vänskapen är så jävla över!

förlåt för detta inlägg, men jag är på så jävla dåligt humör, och var tvungen att skaka av mig skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0