Gråbo 2010

hej alla, som ni kanske vet, har jag ängnat en hel helg i göteborg, halloween lägret var gryyyyymt!
lite bilder kommer nu, :)
       

första dagen, josefina och ida packar upp,

finfina Eva-maria plattar håret typ vid 8 på kvällen,? xd

hahah, jag och petra paddlade kanot i drygt 2 timmar, :D

här har vi dom finaste flickorna på hela jorden! älskar er systrar, <3

lite härligt folk på lägret, men det var en massa mer, men jag orkade inte ladda upp alla bilder, xd

jag och finaste syster, drygt innan halloween discot, :D

så såg sminkningen ut, (gjort de själv)
lite kämpigt men det går allt, :)

aw, saknar er paulina och finaste blygaste linn, <3
kärlek till er, (L)

vi avslutar denna bomben med en härlig bild ifrån lägret, :D
som ni inser har jag haft en underbar helg, 3 dagar ifrån allt och alla, bara roligt och så mycket mer.!

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0