jag klarar inte av mer..

..inte mer, jag orkar inte mer. Jag har tappat det finaste i mitt liv, och jag vill inte att du ska säga 'jag ångrar mig, jag vill inte  ha dig och henne mer'
du vill att det ska gå bättre för mig i skolan och skit, men det är ju du som gör så jag är som jag är, på grund av dig klarar jag inte av detta. jag
love dig.
jag vill igte höra dig gråta, jag vill inte se dina tårar falla ifrån din kund.
du rev upp ett sår i mig som aldrig mer läker, det var vi två mot världen.
mina tårar blir till blod och det gör så jävla ont.
jag vill ta mitt liv, för jag klarar inte av detta mer, det är otroligt att något så stort bara blir större och större.
de flesta vet att det är om dig, men jag hoppas på nytt, nya tag och nya chanser, jag vill inte att det ska bli sämre, jag vill må bra som alla andra.
snälla förlåt mig..

jag älskar dig, M   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0