Detta är en bra dag.






Hhej allihopa,

det här är vad jag kan kalla bra,
typ det börjar med att Johanna kommer till mig, tar lite foton här och där.
Sen drar vi till eke kullarna eller vafan det nu heter borta vid, Preem och OKQ8 och tar änu mera foton,
sen sticker vi ofc till Rimini och käkar kycklingrulle.
och vi ''råkade'' dissa Gustav idag, förlåt (a)
vi åker hem och klart att Pamela ska komma igen :]
så vi går till hon, hah jag fick en yunkyard tröja utav hon (y)
tack Pamela! <3
sen så får man ju många Pussar av sin Johanna, jag älskar dig syster!
men nu sitter jag här alldeles ensam kl 00:19 :[
någon som vill komma? :D



Kommentarer
Postat av: pamela

du är cp .

2010-05-17 @ 13:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0