Kärlek ♥


ph: me

hej, gårdanden var jätte kul tills man ska börja lyssna på Hanna, att jag gjorde det!
Hanna, du är roligt konstig och Alexandra är inte snäll när Andreas är med, du vet jag kommer reta dig om casper! (:
Sen cyklar man hem ifrån en jätte mysig plats som det var så hääääär kul att vara på!
Måste göras om!
Tack så mycket för dagen, bästavänner ♥
_____________________________________________________________________________

Dagen, nu sitter jag här med ett uppsvullet öga, blitt stucken av en jeting, Hannas fel!
på ögonlocket, men kul var det allt (:
Jag älskar er Hannis och lallas. ♥
Vill till vargön, men vet inte hur jag ska ta mig dit nu.
skulle träffa söta Hanna idag igen, vet inte nu typ 7 dagar irad har man setts (:
Jag  älskar er mycket hanna och lallas♥

puss&kram ♥

Kommentarer
Postat av: alexandra

älskar dej bästvän <3

2010-07-14 @ 10:18:56
URL: http://baraaleksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0