jag är flickan, jag är flickan ni letar efter, här är jag ta mig då.

ingen fattar hur jag har det, alla bara säger men jag  har det presic likadant.
hallå!? det är det ni inte har, ni förstår igenkligen inte hur jävla bra ni lever.
man kan nästan tro att jag lever som ett misshandlat djur.
jag är inte värd ett jävla skit, nä inte för er kanske, men jag vet själv hur jag är och jag VET att jag är för jävla mycket bättre än det här!
och er, jag trode ni älska mig, men för fan ska jag skaffa det om jag redan har det bästa man kan få.
ni fattar då fan inget. jag vill bara gå och dö.
låt mig göra det, men det är alltid något som ska hålla mig kvar, och jag vet presic var det är, om du bara kunde dö, så behöver jag inte ha det lika svårt mer, glömm inte hoppar du hoppar jag ''älskling''
jag har det som ett rent helvete, jag vill inte ha det.
jag vill vara som dig och leva bra som du gör, varför jag av alla på denna jord?
kan någon svara på det, jag förstår om ni inte kan, men hallå det är inte mitt fel.



let me die when I want it, which is now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0