Helvetehelvetehelvete!


Cheka sminkningen! ganska ball va!? (:

heejj alla. har grejat en ny sminkning som tog typ en och enhalv timme att göra,
lyssnar på musik. saknar dig.
och messar med josefine, förästen, kom ifrån lysekil idag. har vart där i en veckanu!
verkligen jätte mysigt, tack för allt.
___________________________________

en seriöst fråga, står det någonstans som en regel att just Sara Eliasson ska såras.
fattar du inte att det är dig jag förtjänar, säg inte
-men hon förtjänar någon bättre.
det gör jag inte, jag har hittat mig hjärta med dig bebe.
jag vill ha dig tillbaks, jag klarar inte av detta ensam, jag har gjort tillräkligt.
men jag vill att du ska vet, jag älskar dig mest av allt på hela jorden, jag kommer aldrig ge upp, för det är du inte värd, du ska få in det i ditt huvud.
jag älskar dig så mycket att jag snart spricker. jag vill inte ha någon annan, jag vill ha dig bara dig.
hmm, jag älskar dig.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0