Gumman,


+jag bytte bild, +igen, bilden är tagen ifrån johanna ^^
Mitt egna hjärta!
Förlåt för att bilden ska överdrivas.

Men omg vad jag har saknat dig, du är nog det finaste som himmelen har skickat ner på jorden!
2 och en halv månad, har jag gått runt med ett brustet hjärta.
men gumman denna kväll förändrades mitt liv.
hösten 2009, hösten jag då aldrig glömmer, hjärtat du förändrade mitt liv.
Jag älskar dig rent ut sakt!
du är min allra bästavän, och jag kommer hålla kvar vid dig tills döden skiljer oss åt älskling.
Johanna Frennesson, buhu jag börjar snart gråta och jag kan lika gärna skrika ut att jag älskar dig mest av allt på heeeeellllllaaa jorden! <3  

Kommentarer
Postat av: Anonym

minegnalillaängel.

2010-08-09 @ 00:46:20
URL: http://johannafrennesson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha, bilden är sjuk, xd

2010-08-09 @ 12:47:19
URL: http://johannafrennesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0